niedziela, 1 marca 2020

Witaj. Podróż na południe - krótki wstęp.

Podróż na południe - wstęp

Witam Cię na moim blogu, tutaj będziesz mógł poczytać o mojej rowerowej podróży na południe. Tylko na jakie południe? Przejadę na pewno Południe Polski, Czechy, Austrię, Słowenię i Chorwację w której zresztą zatrzymam się na dłużej ale jeżeli nic nie stanie mi na przeszkodzie zwiedzę także południe Włoch, Czarnogórę, Węgry i Słowację a może coś jeszcze jak mi się zachce. Nie mam większego planu po prostu siadam w czerwcu na rower i ruszam, biorę ze sobą tylko to co potrzebne, dosłownie odcinam się od świata dlatego blog na chwilę stanie w miejscu ale zaraz po moim powrocie znowu odżyje, na razie będę relacjonował przebieg moich przygotowań. Myślę że tyle na początek wystarczy, mam nadzieję że Cię zaciekawiłem i wrócisz tutaj po więcej.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się mogę z Tobą skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać mi wiadomość na adres brski178@gmail.com .

      Usuń